![]() |
![]() | |
Hledej v katalogu |
pro úspěšnou reklamaci kompresoru klimatizace je vyžadováno, aby byla dodána kopie dokladu za opravu, ze které je jasně patrné, že výměna kompresoru klimatizace byla provedena následujícím způsobem:
Někdy bývá kompresor dodán bez oleje. V takovém případě je před instalací nutné doplnit chybějící množství. Opravy systému klimatizace může provádět pouze osoba k tomu proškolená a musí postupovat dle pokynů výrobce vozidla.
Pokud nemůžete kompresor vrátit zazátkovaný (pro posouzení zbytkového oleje), je nutné provést kontrolu množství a typu oleje a tyto informace doložit.
V případě reklamace musí být veškeré procesy spojené s výměnou kompresoru (součásti, práce) zdokumentovány na konečném dokladu, který je nutné doložit.
pro úspěšnou reklamaci DPF filtru je nutné doložit následující:
Později dodané podklady již není možné zúčtovat. Bez výše uvedených podkladů není možné posoudit oprávněnost reklamace.
V případě závady na elektrických součástech vozidla je nutné vždy přiložit kopii technického průkazu a chybový výpis diagnostiky. Výpis z diagnostiky je požadován na veškeré elektronické díly (váhy vzduchu, EGR, AGR, lambda sondy, škrtící klapky, OE díly, snímače tlaku kola atd).
možnosti hledání: | |
---|---|
výfuk | - nalezne položky obsahující výfuk, výfuky, výfukový |
výfuk audi | - nalezne položky obsahující výfuk a zároveň audi |
+výfuk -audi | - nalezne položky obsahující výfuk a zároveň neobsahující audi |
/výfuk /audi | - nalezne položky obsahující výfuk nebo obsahující audi |
Hledaná slova prosím zadávejte s diakritikou, na velikosti písmen nezáleží. |